Павло Інов – провідний кастинг-експерт України, медіа-коуч, який провів понад 8000 кастингів, у тому числі для “Танцюють всі”, “Зважені та щасливі”, “Холостяк”, вивчав телевізійну майстерність не лише в Україні, а й у кращих школах Європи та США. На даний момент він із задоволенням ділиться в Медіа Школі ShowMax своїм досвідом із тими, хто хоче працювати в кадрі. Ось на одному з таких майстер класів я й побувала.
Перше, про що запитав Павло у аудиторії: ” Які асоціації виникають у вас, коли ви чуєте термін “МедіаОсобистість”? Одразу посипалися відповіді: Людина, яка працює на телебаченні, Зірка великого масштабу, Особистість, що має авторитет у певному колі тощо. Але Павло лише загадково посміхнувся і сказав: “Я вас глибоко розчарую, всі ви праві і неправі одночасно. А щоб визначитися з поняттям, треба розібрати його частинами.”
“Медіа” - широке поняття, що включає засоби комунікації, способи передачі інформації, а також медіапростір, який вони утворюють.
“Особистість” - сукупність властивостей, властивих певній людині, її окреме людське "я".
“Звідси випливає : “медіаособистість“ - це окремо взята людина, яка ділитися інформацією з іншими, пропущеною через призму власного “Я”. Ось! Все виявилося набагато простіше, ніж ви і я могли подумати!
Наступне питання, яке мене хвилювало: “Як же стати медіа особистістю? “ Павло дав чітку вказівку: ”Нічого надприродного не треба робити! Ваше власне "Я", ваша думка, вдалий і не дуже досвід, навички, які ви наполегливо напрацьовували все життя. Все, що вам потрібно – це просто почати ділитися всім цим! Звичайно, щоб це було цікаво, хоча б невеликій групі людей. Для мене стало зрозуміло, що, грубо кажучи, у сучасному світі кожна людина є “медіаособистістю”.
“Але, я хочу отримати максимум! Стати особливим, набути впливу і популярності. А для цього в мені немає нічого особливого, - обурюєшся ти в душі.
Відповідь від Павла була негайно: “Ось дивіться, зараз неймовірно багато блогів про їжу, подорожі, але лише деякі стають загальновідомими. Що ж їх виділяє із загального потоку інформації? Це їхня індивідуальність, деякі не просто готують, а роблять це з певною емоцією, з дітьми, тільки з натуральних продуктів, показуючи обличчя, прискорюючи процес тощо. Вони використовували свої індивідуальні якості: хтось використовував те, що він “батько”, фермер, актор, веган тощо. Люди дуже часто просто не помічають своєї особливості, не враховують очевидні якості. Ви хочете вести блог про здоров'я і спорт, але таких на ринку сила-силенна, а якщо ви згадаєте, що у вас є дружина і дитина, то з простого тренера ви перетворюєтеся на тренера-батька-чоловіка, ви можете це робити разом з ними, таким чином розширити свою аудиторію!” Я була в шоці, це все лежало на поверхні, потрібно було, щоб хтось просто тицьнув на все це пальцем!
О, ще один маленький секрет від Інова: важливим аспектом презентаії себе як медіаособистості є емоції, якими б ви хотіли ділитися зі своєю аудиторією, адже важливо, щоб ви ловили кайф від себе та своєї справи, не одягали маски і нічого не вдавали…”
Дякую Павлу та Медіа Школі ShowMax за знання та безцінний досвід.