Попри на "кілометрову" чергу в коридорі, проходження кастингу на Рекламу - дуже весела та цікава процедура. Пам'ятайте, що відеовізитка - це ваша можливість показати себе, розповісти про себе, піднести себе у вигідному для вас світлі, це можливість показати, як ви говорите, що ви говорите, як ви живете в кадрі, наскільки ви емоційні, органічні, і наскільки вас люблять камери. Це ваша візитна картка! Тому постарайтеся максимально розкрити ваш потенціал.
Найголовніше у професії Актора - вивчати себе, приймати себе, розуміти свій "акторський бренд" та вигідно його продавати. Адже ми, актори – товар, який треба вміти вигідно продати. Дуже важливо вкладати у себе, у свій розвиток, світогляд, розширювати свої навички та вміння.
Далі – акторський емоційний ряд. Кастинг-менеджер називає певні емоції, які вам потрібно прожити і відіграти в кадрі - щастя, смуток, здивування, задум, роздратування, переляк та інші. Реклама відрізняється перебільшеністю подачі емоцій. Кожна емоція має сягати максимального піку. Це можна порівняти з безпосередністю дитини: радіти як дитина – щиро, по-справжньому; ображатися також по-чесному та "назавжди"; дивуватися на подарунок, який так довго чекав; лякатися темряви і т.д. Але знову ж таки, ваші емоції не можуть існувати окремо від вашої органіки. Інакше "вірю" режисер не скаже.
Після цього бувають ще додаткові завдання, залежно від того, що за продукт рекламується. Але найважливіше – будьте собою, живіть тут і зараз, дозволяйте собі проживати весь спектр емоцій в міру його виникнення, відчувайте себе в ці миті, що ви відчуваєте, що відбувається з вашим тілом, як воно реагує, дійте від імпульсу.