Ну, хто з нас не мріяв про мільйон підписників в інстаграмі, стати амбасадором (представником) якогось бренду, здобути славу, фан-клуб, і навіть, можливо, хейтерів?! Але щось поки що більше, ніж 83 лайки під постом не збирається, і те половина - родичі, а решта - невідомі рекламні акаунти та магазини. Як бути?
Крок 1. Контент.
Запорука успішного блогу, і неважливо – заради бізнесу він чи “за фаном” - контент. З нього і почнемо. Визначтеся, про що ваша сторінка. Вона має бути цікава, насамперед, вам самим. Погодьтеся, ви ж самі підписані на тематичні акаунти: про дизайн, макіяж, машини, подорожі і т.д. А ось ті, де все в одному, – не цікаво і видаляється з підписок.
Виберіть унікальне заповнення. Будь-які там заїжджені цитатки, сопливі картинки та одноманітні селфі залиште 12-річним школяркам. Контент має бути цікавим та унікальним. Даємо підказку, це може бути відеоблог про те, як ви вчитеся стати актором чи диктором. Не просто корисні поради, а весь шлях з нуля і до переможного, з успіхами та провалами, пробами, бекстейджами та репетиціями! Смішно та драйвово. Така сторінка обов'язково знайде свою аудиторію. Важливо ще додати, фото та відео на сторінці повинні бути якісними! Напіврозмита фотка на камеру 0,3 Мп - ви самі б таке лайкнули?
Крок 2. Оновлення.
Контент має бути регулярним. Не можна просто так зробити пост і зникнути на місяць. Але й забивати сторіз мільйоном відео “ось я вчу текст”, “ось я вивчив(ла) текст”, “ось мій текст”, “вау! текст!” – не можна. У першому випадку про вас просто встигають забути, у другому - ви вже всіх дістали, і у вас мінус 10 підписників на десятій сторі. Ще один важливий момент – час активності. У різних соцмережах він різний. Вивчіть активність вашої цільової аудиторії у вашому регіоні (так, тут теж є відмінності). Але загалом: найбільше людей сидить у Фейсбуці в проміжку з 13 до 16 години, в Інстаграмі – з 17 до 18, у Твіттері – з 13 до 15. Тобто це найвдаліший час щоб “запилити” щось новеньке у стрічці! І так, зовсім не обов'язково писати пост прямо зараз. Ви можете підготувати їх одразу кілька і визначити, який з них в який день буде опублікований. Це називається контент-план.
Крок 3. Вірусність.
Щоб не платити за рекламу, вас повинні хотіти репостити! Тому пости можуть бути "вірусними". Такими, щоб у вашого підписника виникла думка: “Як класно!” Потрібно Вєталю скинути, нехай подивиться!”. Вірусність не обов'язково означає "кумедно". Це може бути мило, кумедно, корисно чи просто красиво. Як часто ви розчулюється через фотографії котика у Фейсбуці і скидаєте близьким подивитися? А потім ще раз, а на третій раз вам відповідають: "я вже бачив(ла), ще в той раз підписалася(вся) на цей паблік!"? Було? Було. Тому важливо вигадати такий формат, щоб вас хотіли читати.
Крок 4. Пасивна аудиторія.
Що таке пасивна аудиторія? Це ваші підписники, які не лайкають і не коментують. І скоріш за все навіть не заходять в інстаграм. Ну, або, сторінки магазинів, пропозицій розкрутки тощо. Вони псують статистику активності. Тому ваші пости "губляться" у стрічках у інших людей. Таких просто видаляти. Залишайте у підписниках лише “живі” облікові записи.
Крок 5. Реклама.
Так, вона також потрібна. Можна вкласти 100 доларів у рекламу просто так, а на виході отримати "у вас +2 нових підписники" і нарікати, що це все не працює. Важливо рекламу правильно налаштувати. І тому існує таке страшне слово “таргетинг” - налаштування реклами на конкретну аудиторію. Його можна вибирати за статтю, віком, сімейним станом, інтересами і так далі. І тут слід провести серйозний аналіз, щоб зрозуміти, кому ви цікаві і хто вас читає.